سنسور التراسونيك Ultrasonic محصول شرکت میکروسونیک آلمان

شرکت میکروسونیک آلمان :

این شرکت در اکتبر 1990 در کشور آلمان پایه گذاری شد ، خط مشی این کمپانی تولید و ارتقای سنسورهای التراسونیک و سیستم های سنسوریک جهت اتوماسیون کارخانه ها و همچنین سنسورهای مورد استفاده در اتوموبیل های شخصی و وسائط نقیله باربری می باشد.این شرکت دارای استاندارد بین المللی DIN  EN  ISO  9001  در مدیریت کیفیت می باشد.

شرکت میکروسونیک آلمان با عضویت در پارک فناوری دورتموند جز شرکت ها ی دانش بنیان می باشد که به طور تخصصی در تولید سنسورهای التراسونیک  با تنوع بالا در جنس بدنه وهمچنین موارد کاربرد و رنج های متفاوت فعالیت دارد .

نحوه عملکرد سنسورهای التراسونیک : 

سنسورالتراسونيك(التراسونیک به معناي مافوق صوت) فاصله زمانی مابین ارسال امواج تا دریافت سیگنال اکو را اندازه گیری و با توجه به سرعت صوت در آن محیط ، فاصله تا مانع را برآورد می کند

فركانسهاي اين محدوده را ميتوان بين 40 كيلو هرتز تا چندين مگا هرتز در نظر گرفت.امواجي بااين فركانسها كه كاربردهايي چون سنجش ميزان فاصله،سنجش ميزان عمق يك مخزن،تعيين فشار خون يك بيمار،همگن كردن مواد مذاب،تست قطعات صنعتي از نظر كيفي جهت تشخيص شكافها و سوراخهاي ريز و غيره اشاره كرد.

مزیت های سنسور میکروسونیک آلمان نسبت به سایر برند ها

  • سنسورهای التراسونیک میکروسونیک آلمان دارای جبران ساز دمایی داخلی می باشند ، جبران ساز دمایی تقریبا بعد از 30 دقیقه کارکرد سنسور به نقطه اپتیمم می رسد.
  • فاصله آشکار سازی را می توان به صورت دستی و با استفاده از نمایشگر LED و یا با استفاده از پروسه ی  Teach-in تنظیم کرد.
  • با استفاده از آداپتور  Link Control  می توان همه تنظیمات را از طریق نرم افزار ایجاد کرد.
  • این سنسورها می توانند به صورت گرافیکی در نرم افزار Link Control در قالب سه نوع خروجی متفاوت نمایش داده شوند.
  • Link Control دانلود پارامتر ها را از سنسور به LCA-2 و سپس UPLOAD  همین پارامتر ها به سنسور دیگر امکان پذیر می سازند ، به این ترتیب تنظیمات سنسورمی تواند به راحتی به سنسورهای دیگر منتقل شود .